نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان در حالی طی روزهای 28 خرداد لغایت اول تیرماه در سالن 3200 نفری توپولیکا شهر بار مونته نگرو برگزار می شود که در نخستین روز بازیها، مبارزات کاتای انفرادی و پیکارهای اوزان سنگین پی گیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  براساس برنامه اعلام شده کمیته برگزارکننده مسابقات، در نخستین روز بازیها یعنی پنج شنبه 29 خرداد(19 ژوئن) فرید حقیقی و مهسا افسانه، نمایندگان دانشجویان ایران در کاتای انفرادی مردان و زنان به مصاف رقبای خود خواهند رفت. در این روز همچنین سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی در اوزان به اضافه 84 کیلو گرم مردان و به اضافه 68 کیلو گرم زنان به روی تاتامی خواهند رفت.

روز جمعه 30 خرداد برابر با 20 ژوئن، مباررزات چهار وزن پی گیری می شود. در بخش مردان، رقابتهای اوزان منهای 84 و 75 کیلو گرم برگزار می شود که طی آن ذبیح اله پورشیب و ابراهیم حسن بیگی به دیدار حریفان خود خواهند رفت. در بخش زنان نیز، رزیتا علیپور در وزن منهای 61 کیلو گرم و الهه رضازاده در وزن منهای 68 کیلو گرم مبارزات خود را در این روز پی گیری خواهند کرد.

مبارزات بخش انفرادی مردان و زنان در سومین روز ( شنبه 31 خرداد) ادامه خواهد یافت که بر اساس برنامه اعلام شده، کاراته کاهای سبک وزن به میدان خواهند رفت. در بخش مردان امیر مهدی زاده در وزن منهای 60 کیلو گرم و سعید احمدی در وزن منهای 67 کیلو گرم نمایندگان کشورمان خواهند بود. در بخش زنان نیز، سحر کرجی در وزن منهای 50 کیلو گرم و فاطمه چالاکی در وزن منهای 55 کیلو گرم در تاتامی حاضر خواهند شد.

نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان، روز یکشنبه ( اول تیرماه) با برگزاری پیکارهای کاتا و کومیته تیمی در دو بخش به یایان می رسد. وزن کشی کلیه اوزان روز چهارشنبه (28 خرداد ماه) انجام می شود.

اما سایت نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان، در گزارشی پیش بینی کرد این دوره از مسابقات به لحاظ تعداد تیم های شرکت کننده به رکورد تازه ای برسد. این سایت نوشت: تاکنون 40 تیم برای حضور در مسابقات ثبت نام کرده اند و بیش از 20 تیم نیز آمادگی اولیه خود را برای حضور در این رقابتها اعلام کرده اند.

تیم دانشجویان ایران که اعضای آن روز گذشته برای اقدامات اولیه جهت اخذ ویزا به سفارت صریستان (کشور ثالث) رفته بودند، در حالی آماده حضور در این مسابقات می شود که در 8 دوره قبلی سه بار طی سالهای 1998(فرانسه) ، 2004(صریستان) و 2010 (مونته نگرو) موفق شرکت شده است که ماحصل این سه حضور3 طلا، یک نقره و 4 برنز بود.

گفتنی است تیم منتخب دانشجویان ایران در مسابقات جهانی را شهرام هروی در بخش مردان و سمانه خوشقدم در بخش زنان هدایت می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار