رئیس انجمن کاراته دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری گفت: مسابقات کاراته دانشجویان جهان از 3 روز دیگر در کشور اسلواکی آغاز می شود ولی هنوز رویداد تیم ملی کاراته اعزامی به این مسابقات صادر نشده است.

سعید نیکوخصلت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های کاراته دانشجویان از 22 تیر در اسلواکی آغاز می شود و این در حالی است که هنوز رواديد تیم ملی اعزامی به این مسابقات صادر نشده و تکلیف تیم مشخص نیست.

وی تصریح کرد: چهار سال پیش نیز زمان اعزام تیم کاراته دانشجویان به مسابقات جهانی لهستان همین ماجرا بوجود آمد تیم ملی تا آخرین روز در اردوی آماده سازی بود ولی روادید صادر نشد و تیم کاراته دانشجویان در رقابت های جهانی حضور نیافت.

نیکوخصلت افزود: فدراسیون کاراته دانشجویان تمام تلاش خود را برای اعزام تیم به مسابقات جهانی اسلواکی انجام داده است و امروز 19 تیر نیز آخرین تلاش خود را برای این منظور انجام می دهیم.

البته هنوز هم به اعزام تیم به رقابت های لهستان خاطرنشان کرد: ملی پوشان از شرایط مطلوبی برخوردارند و برای حضور در این رقابت ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند امیدواریم روادید ملی پوشان صادر شود و بتوانیم در مسابقات دانشجویان جهانی حضوری موفق داشته باشیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار