پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک برد دیشب ملی کشورمان باعث تقویت روحیه تیمی شد و این نتیجه در آستانه جام جهانی برزیل موثراست.

بهتاش فریبا، پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص دیدار تیم ملی ایران در برابر ترینیداد و توباگو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: البته این بازی بطور زنده و مستقیم از هیچ شبکه‌ای نشان داده نشد و بطور قطع نمی‌توان اظهارنظری درست دراین مورد ارائه داد.

وی درادامه افزود: تیم فوتبال ترینیداد و توباگو از کشور آمریکا برگزیده شده است و در واقع نوعی شبیه سازی به فوتبال آرژانتین است، البته نمی‌توان عنوان کرد که همانند فوتبال آرژانتین است اما می‌توان آن را یک نوع شبه فوتبال قلمداد کرد.

فریبا در مورد نتیجه پایانی این بازی تصریح کرد: باید عنوان کنم که این دیدار به لحاظ نتیجه پایانی و کسب 2گل بسیار خوب است، زیرا پس از به دست آمدن تساوی‌های مکرر به لحاظ روحی در آستانه مسابقات جام جهانی تیم را تقویت کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: بطور قطع کسب نتیجه 2 – 0 به لحاظ روحی باعث شارژ روحی تیم می شود، گرچه نتیجه تأثیری نمی‌تواند داشته باشد ولی به لحاظ بالا بردن روحیه افکار عمومی مناسب است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان با ارائه یک بازی بسیارخوب در برزیل بتواند از اعتبار و حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فریبا ، تساوی ، مکرر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار