کارشناس فوتبال کشورمان گفت: دعوت بختیار رحمانی و علی کریمی به تیم ملی می تواند به لحاظ روحی کمک تیم ما در جام جهانی باشد و نقش عمده‌ای در موفقیت تیم ایران داشته باشد.

بهتاش فریبا پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با بلاروس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بازی که تیم ملی فوتبال مقابل بلاروس انجام داد خوب نبود زیرا به نظر می رسید در اردوی آفریقای جنوبی تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه افزود: به نظر من انتخاب کی روش خوب بوده است زیرا بازی اول را ساده انتخاب کرده بود تا در سایر بازی ها، بازیکنان لژیونر اضافه شده و به جهت قدرت تیمی، تیم ما مقتدرتر شود.

فریبا ادامه داد: اگر در بازی دیروز یک بازیکن Play Maiker در تیم وجود داشته باشد بطور قطع می توان تیم ملی را در راستای برد هدایت نمود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به عدم دعوت رحمانی کاپیتان فولاد هم اضافه کرد: دعوت کردن "رحمانی" به تیم ملی به جهت روحی می تواند به تیم ملی کمک فراوانی کند زیرا در حمل توپ می تواند جایگزین مناسبی برای جباری باشد.

 وی در مورد اینکه آیا این نتیجه ها در بازی تدارکاتی تأثیر گذار خواهد بود گفت: باید اذعان کنم خیر تأثیرگذار نیست ولی می تواند به لحاظ روحی امتیاز مثبتی برای تقویت فوتبال کشورمان باشد.

فریبا سپس با اشاره به "کریمی" بازیکن سلبق پرسپولیس و کنونی تراکتورسازی و تأثیرگذاری حضورش در جام جهانی عنوان کرد: بطور قطع حضور علی کریمی  زمانی که تیم نیاز به یک بازیکن با قدرت بالایی در امر توپ گیری و حفظ آن دارد می تواند بسیار موثر باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه با این شرایط احتمال نتیجه گیری تیم ایران در جام جهانی وجود دارد تصریح کرد: من به این تیم ملی خوش بینم باید گفت که این تیم هنوز به آمادگی کامل نرسیده است، ما در بازی دیروز بازیکنان اصلی را همراه نداشته ایم و بطور قطع با اضافه شدن بازیکنان می توان به نتیجه گیری و کسب افتخار تیم ملی کشورمان امیدوار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی کشورمان با اقتدار در بازی های جام جهانی موجبات افتخار کشورمان شده و دل میلیون ها هوادار ایرانی را شاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کریمی ، تیم ملی ، فریبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار