یک دختر 15 ساله دانش آموز صنف هشتم مکتب (مدرسه) به خاطر"زیبا نبودن" شامگاه جمعه 6 ژوئن 2014 در شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان افغانستان خودکشی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل از العربیه؛ یک دختر 15 ساله دانش آموز صنف هشتم مکتب (مدرسه) به خاطر"زیبا نبودن" شامگاه جمعه 6 ژوئن 2014 در شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان افغانستان خودکشی کرد.

 مادر این دختر میگوید، دخترش همواره از زیبا نبودنش رنج می برد. همیشه دچار افسردگی می شد.

 اقارب اصل این ماجرا را چنین حکایت می کنند، این دختر پدرش را چند سال پیش از دست داده است و مادرش نیز معیوب است خانواده شان با سخت ترین مشکلات اقتصادی روبرو می باشد.

 اقارب این دختر می افزایند، دختری که خودکشی کرده است بیرون از خانه و هم چنان درمکتب در محیط آرامی قرار نداشت وهمواره به دلایل مختلف مورد تمسخر شماری از مردم قرار میگرفت؛ این کار سبب گردید تا این دختر دست به خودکشی بزند.

درهمین حال، عبدالمالک ممنون، مدیر مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پلیس ولایت جوزجان میگوید، این دختر همواره با مادرش از زیبا نبودنش سخن گفته است.

اما محمد اسماعیل شیوا حضرتی، مسئول بخش صحت روانی ریاست صحت عامه ولایت جوزجان گفت، عوامل خودکشی این دختر 15 ساله، برعلاوه زیبا نبودن احتمال زیاد وجود دارد که موارد مختلف از جمله فقر اقتصادی، درگذشت پدر و معیوبیت مادرش بوده باشند که این دختر دچار افسردگی شدید شده است و افسردگی زیاد در نهایت منجر به خودکشی می گردد.

انتهای پیام 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار