رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به ترکیه گفت: امیدواریم علاوه بر برداشتن گام‌های جدید در روابط بین دو کشور شاهد گفتگوی نتیجه بخش در رابطه با تحولات منطقه باشیم.

علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد با اشاره به سفر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به ترکیه، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: سفر رئیس‌جمهور به ترکیه با توجه به روابط خوب میان دو کشور و همسایگی و تحولات منطقه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: امیدواریم علاوه بر برداشتن گام‌های جدید در روابط بین دو کشور شاهد گفتگوی نتیجه بخش در رابطه با تحولات منطقه باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به اهمیت امنیت منطقه و تحولات سوریه و عراق در همسایگی مجموعه این کشورها و سیاست‌های متفاوت ترکیه نسبت به سوریه در طول چند سال گذشته و نتیجه بخش نبودن این سیاست‌ها، شاهد تغییر رویکرد ترکیه در ارتباط با سوریه باشیم.

نماینده بروجرد ادامه داد: با توجه به این که همه دنیا باید به رای مردم کشورها احترام بگذارند و اخیرا مردم سوریه با حضور گسترده سرنوشت آینده کشور خود را رقم زده و رئیس‌جمهور را انتخاب کردند  تصمیم مردم سوریه بتواند مورد احترام دولتمردان ترکیه هم قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار