اعضای تیم کاراته دانشجویان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنند، امروز (یکشنبه 18 خرداد ماه) به منظور طی مراحل اداری اخذ روادید در سفارت صربستان حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شهرام هروی مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: از آنجا که کشور مونته نگرو در ایران سفارتخانه ندارد، اعضای تیم ملی کاراته کشورمان امروز در سفارتخانه صربستان حاضر شده و فرم های مربوط به اخذ روادید سفر به کشور مونته نگرو را پر کردند.

وی افزود: مسئولین فدراسیون پیش بینی های لازم را به عمل آورده و از قبل مقدمات رزور بلیط های سفر به مونته نگرو را فراهم کرده اند و با توجه به قول مساعد مسئولان سفارت صربستان مبنی بر صدور به موقع روادید، انشالله با تمام قدرت، چهارمین بار در رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان شرکت خواهیم کرد.

هروی گفت: حضور در این رقابتها برای ملی پوشان کشورمان حائز اهمیت است چرا که در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان چهره های خوبی شرکت می کنند و همین امر باعث بالا رفتن سطح کیفی این پیکارهاست.

وی ادامه داد: کاراته کاها درشرایط آمادگی خوبی هستند و به یاری خدا مصمم هستیم با کسب نتایج خوب، بهره لازم را از این مسابقات ببریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، ایران ، تیم ، ملی ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار