رئیس هیات کاراته گلستان گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت خوب شهرستان‌ها از امکانات موجود در آنها برای برگزاری اردوی استانی بهره ببریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسماعیل جبله گفت: با مسئولین هیات شهرستان‌ها جلساتی برگزار شد تا از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرده و نقطه نظرات آنها را دریافت کنیم ضمن اینکه پتانسیل فنی و تشکیلاتی آنها شناسایی و از ظرفیت شهرستانها در موارد مختلف استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: کانون دانش آموزی در برخی شهرستانها راه اندازی شده و از این طریق نفرات واستعداها شناسایی شده و به اردو های استانی راه می بایند.

جبله در خصوص برنامه ها و فعالیت های کاراته در این استان گفت: مسابقات قهرمانی استان دختران و پسران در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد و نفرات برتر شناسایی شدند.

رئیس هیات کاراته گلستان با اشاره به صدور گواهینامه های مربیگری سالهای گذشته، افزود: دوره مربیگری درجه یک تا سه را هم نیمه دوم سال برگزار می کنیم و بنا داریم دوره داوری تا RA بانوان و آقایان را 29 و 30 خرداد ماه و پس از موافقت فدراسیون برگزار کنیم.

وی گفت: در نظر داریم کانون پیشکسوتان استان را راه اندازی کنیم و با برگزاری تمرین مشترک از نقطه نظرات آنها بهره مند شویم. ضمن اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان استان برگزار شده و قصد داریم همزمان با روز جوان از یک ورزشکار دختر و پسر در بعد فنی و اخلاقی تجلیل کنیم.

جبله در خصوص لیگ استانی تاکید کرد: در نظر داریم لیگ استانی را در بخش پایه راه اندازی کنیم و در صورتی که مشکلات مالی برطرف شود با برنامه ریزی درست در لیگ کشوری هم شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن بستر مناسب آماده میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رده های پایه هستیم و مذاکراتی هم با مسئولان فدراسیون انجام داده ایم.

جبله با اشاره به حضور ایمان سنچولی در اردوی تیم ملی، گفت: در بخش بانوان ضعف های فنی وجود دارد که بنا داریم با دعوت از مربیان زبده و مدرسین خوب فدراسیون این بخش را تقویت کنیم تا شاهد حضور نفراتی از این استان در اردوهای تیم ملی در آینده ای نزدیک باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با ابتکار مدیر کل تربیت بدنی استان، کمیته حمایت از اردونشینان اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئوان تشکیل شده و قرار است از این طریق به لحاظ مالی از افراد حاضر در اردوها حمایت شود.

جبله ضمن تشکر از مسولان فدراسیون ابراز امیدواری کرد: تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.
 
انتهای پیام/
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار