سرمربي تيم ملي تنيس مي‌گويد: بعد از رقابت هاي فيوچرز كيش نفرات برتر به تيم ملي راه پيدا كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ سعید احمد وند سرمربی تیم ملی در مورد دليل آمدن و خط خوردن امیر والا معدنچی از تیم ملی در نشست رسانه اي فدراسيون تنيس گفت: دلیل دعوت شدن امیر والا معدنچی به دلیل آسیب دیدگی حمیدرضا نداف بود که با برطرف شدن مصدومیت او معدنچی نیز از تیم ملی خط خورد.

وي افزود: شرایط تیم ملی نسبت به سال گذشته بهتر است. نقاط ضعفی داشتیم که آنها را برطرف کردیم و شانس خوبی برای صعود به گروه دوم آ؛سيا را در ديويس كاپ داریم. روی بحث روانی ملی پوشان نیز کار شده، البته نمی‌توانم نتیجه را پیش بینی کنم چرا که بعضی اتفاقات در مسابقات قابل کنترل نيست. با این حال ایران تیم خوبی است و یکی از شانس‌های صعود به گروه 2 محسوب می‌شود.

وی در مورد انتخاب اعضاي تيم ملي گفت: ملی پوشان را براساس مسابقات فیوچرز کیش انتخاب کردیم. البته سه هفته مسابقات فیوچرز را برنامه ریزی کرده بودیم که در آن شرکت کنند اما حضور در مسابقات بوسنی میسر نشد و در مسابقات ترکیه نیز به دلیل مخالفت شورای برون مرزی نتوانستیم شرکت کنیم. هدف كادر فني تيم ملي در هفته دوم مسابقات ترکیه این بود که شاهین خالدان بتواند در این تورنمنت بین‌المللی شرکت کند. در کل همین حضور یک هفته‌ای در مسابقات ترکیه برای ما خیلی مفید بود.

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت مصدومیت امید سوری و حمیدرضا نداف افزود: امید سوری از ناحیه‌ی پاشنه‌ی آشیل دچار آسیب دیدگی شد که با کمک تیم پزشکی شرایط بهتری پیدا کرده و حمیدرضا نداف نیز در مسابقات فیوچرز کیش دچار کشیدگی عضله پا شد که با کمک پزشک تیم بسکتبال بهبودی پیدا کرده و اکنون مشکل خاصی ندارد.

احمدوند در مورد حريفان ايران در ديويس كاپ تهران تصريح كرد: حریفان ایران را کم و بیش می شناسیم و تیم‌ها تقریبا با کمترین تغییر در مسابقات شرکت کرده‌اند. سوریه و لبنان سخت‌ترین رقیبان ایران محسوب می‌شوند که سوریه دو بازیکن با رنکینگ 700 دنیا دارد و لبنان نیز بازیکن رنکینگ 350 جهان را دارد .مالزی نیز دو بازیکن دارد که در آمریکا تمرین می‌کنند و تیم دو نفره بسیار خوبی دارد.

وي ادامه داد: تیم دو نفره کامبوج برای هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد. امارات یک بازیکن قدیمی دارد و تیم 2 نفره آن نیز ضعیف است. ترکمنستان و سنگاپور نیز چندان رقبای خطرناکی نیستند. اگر با سنگاپور، امارات و مالزی هم گروه شویم بهترین حالت را داریم و می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم.

احمدوند خاطرنشان كرد: در این دو سال که مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارم 99 درصد از بازیکنان رده‌های 12، 16 و 18 سال شهرستانی بودند و برای بار اول است که چنین موردی را می‌شنوم. اگر هم جای گلایه وجود دارد آن را باید هیات تنیس تهران بیان کند که با وجود داشتن بهترین امکانات و بهترین شرایط کمترین نفرات را در تیم های ملی پایه داشته است.

برچسب ها: تنیس ، احمدوند ، دیویس ، کاپ ، فیوچرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار