تیم ملی تنیس کشورمان با هدف حضور قدرتمند در مسابقات دیویس کاپ رقابت خود را از فردا (7 مردا ماه) در مسابقات فیوچرز ترکیه آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالی رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه شهریور ماه سال جاری به میزبانی امارات برگزار می شود که تیم ملی کشورمان با هدف آماده سازی برای حضور در این پیکارها راهی ترکیه شده است تا در رقابت های بین المللی فیوچرز حاضر شود.

این رقابت ها از فردا (7 مردا ماه) در شهر استانبول ترکیه آغاز می شود و تنیسورهای کشورمان بر اساس رنکینگ فدراسیون جهانی در جدول اصلی بازی ها به مصاف تنیسورهایی از کشورهای آرژانتین، استرالیا ، ایتالیا، آفریقای جنوبی، یونان، ترکیه، رومانی، قزاقستان، بسنی هرزگوین و قرقیزستان می روند.

این گزارش حاکی است: انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، البرز اخوان و اشکان دبیری با هدایت سعید احمدوند در این دوره از مسابقات حضور دارند کهتیم ملی نیز بر عهده قاسم کردی است.

یاد آور می شود: مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقانوسیه اردیبهشت ماه سال جاری با حضور تیم های هنگ گنگ ،جزایر پاسفیک ،امارات،کامبوج ،مالزی ،عمان ،ویتنام و جمهوری اسلامی ایران به میزبانی میانمار برگزار می شود./مح

برچسب ها: تنیس ، دیویس کاپ ، فیوچرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار