رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بهبود فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی تمام بیمارستان های دولتی زیر مجموعه این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس شکاری در نشست ستاد اجرایی برنامه تحول نظام سلامت در بندرعباس افزود : این اقدام در قالب بسته حمایتی ارتقاء هتلینگ که از جمله بسته های حمایتی طرح تحول نظام سلامت می باشد، انجام می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج بسته حمایتی از بسته های برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان های دولتی هرمزگان اجرا شده است ، گفت : با تلاش ها و نظارت های انجام شده ، اجرای این برنامه در هرمزگان با کمترین اشکال و انتقاد در مقایسه با سایر نقاط انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با اجرای برنامه تحول نظام سلامت یکی از وعده های مهم دولت تدبیر و امید در بخش سلامت عملی شده است افزود : ارتقاء زیر ساخت های حوزه درمان در استان در بیمارستانهای وزارت بهداشت از مهمترین برنامه های پیش روی طرح تحول نظام سلامت است که همزمان با اجرای بسته های خدمات درمانی ، امکانات و تجهیزات بخش های مختلف درمان نیز متحول خواهد شد.

اجرای برنامه تحول نظام سلامت در استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور از نیمه اردیبهشت ماه امسال در 16 بیمارستان دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آغاز شده است.
انتها خبر/ش/ن
برچسب ها: تجهیزات ، پزشکی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.