معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت ویژه بانوان در مجموعه‌های فرهنگی منطقه مانند شهربانو، بوستان بهشت مادران، سرای محلات 12 گانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران،  مهدی پیرهادی در این زمینه گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات تابستان، فرصت مناسبی است تا بخشی از اوقات فراغت بانوان با برگزاری برنامه‌های مختلف پر شود.

وی افزود: برپایی ایستگاه تندرستی، بازارچه خیریه، پیاده روی خانوادگی، تور شهروندان محلات ‌2گانه، نمایشگاه عکس، دوره‌های مختلف آموزشی، بازدید از مجموعه شهربانو، نقد فیلم، کارگاه‌های ویژه مادر و کودک، جشنواره تابستانی، کمپ، اردوهای اجتماعی و فرهنگی، مشاوره‌های گروهی و فردی از جمله این برنامه‌ها است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: زنان به عنوان یکی از سازنده‌ترین عناصر جامعه، نقش تاثیرگذار و ماندگار در این عرصه دارند لذا به منظور رسیدن آنان به سعادت و تعالی لازم است تا برنامه‌های جامع و درستی اجرایی شود و با جلب مشارکت‌های بانوان آنان را بیش از گذشته در جامعه فعال و پویا ساخت. 

پیرهادی ابراز کرد: اهمیت به سلامت جسم و روح بانوان و غنی سازی اوقات فراغت آنان به منظور با نشاط سازی آنان باعث با نشاطی خانواده و تحکیم بنیان خانواده می ‌شود.

 وی با بیان اینکه ترویج و توسعه ورزش در بین بانوان یكی از اهداف اصلی شهرداری است اظهار کرد: دوره‌های ورزشی مانند والیبال، بدمینتون، فوتسال، بستکبال، اسکیت، ایرونیک، پیلاتس، دفاع شخصی در مجموعه بوستان بهشت مادران برگزار می‌شود. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تصریح کرد: همایش و نشست‌های تخصصی، دوره‌های مشاوره‌های مختلف و خانه کودک و صدها عنوان دیگر برنامه‌های مجموعه شهربانو در تابستان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار