با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری در جهان است باید تلاش کنیم تا بزرگترین دانشگاه حضوری و کیفی جهان باشیم.

مصطفی صائمیاان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ایجاد شرکت‌های دانش بنیان با هدف کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی است.

وی افزود: دکتر کریم زارع در جمع رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خورموج اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است باید تلاش کنیم تا بزرگترین دانشگاه حضوری و کیفی جهان باشیم اکنون کاهش وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویی از طرق مختلف از جمله تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و شورای اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال خواهد شد.

وی اذعان داشت: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل کمیت به کیفیت است و با توجه به اینکه قبلا دانشگاه آموزش محور بود تلاش ما این است که این دانشگاه را به فناوری محوری سوق دهیم.

هدف دانشگاه آزاد در راستای تجاری‌سازی تحقیقات و کارآفرین کردن دانشگاه است و از همه نخبگان کشور انتظار داریم کمک کنند تا ما بتوانیم در این راستا گامهای اساسی برداریم.

صائمیان در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از یادگاران امام خمینی (ره) است و ما وظیفه داریم تا دانشگاه آزاد را به جایگاه واقعی خود برسانیم و ارتقا دهیم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که مبلغ دویست میلیون تومان اخیرا به باشگا پژوهشگران و نخبگان جوان اختصاص یافته چرا که هشتاد درصد بودجه آن خارج از شهریه دانشگاه تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار