به گزارش
خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حسن رضواني، با اشاره به اينكه در اين دوره ۱۵۰ اپراتور مورد ارزيابي سالانه قرار گرفتهاند، گفت: در بخش اپراتورهاي سيار سراسري شركت ارتباطات سيار رتبه اول و شركت خدمات ارتباطي ايرانسل رتبه دوم، در بخش اپراتورهاي سيار منطقهاي، شركت تله كاميونيكيشن كيش رتبه اول و در حوزه اپراتورهاي ثابت منطقهاي، شركت ارتباطي ضحي كيش و كوه نور به ترتيب رتبههاي اول و دوم را به دست آوردند.
وي افزود: در بخش اپراتورهاي مخابرات استاني نيز شركت مخابرات استان قم رتبه اول، استان اصفهان رتبه دوم و استان آذربايجان غربي رتبه سوم را كسب كردند.
رضواني درباره نتايج ارزيابي اپراتورهاي سرويسهاي فناوري اطلاعات عنوان كرد: در بخش ارائهكنندگان اينترنت پرسرعت (ADSL) اپراتورهاي PAP و بخش ديتاي پرسرعت مخابرات ايران، شركتهاي انتقال دادههاي آسياتك و آريا رسانه تدبير (شاتل) به طور مشترك رتبه اول، پارس آنلاين رتبه دوم و عصر انتقال داده (عصر تلكام) رتبه سوم را كسب كردند.
وي افزود: در بخش اپراتورهاي ارائهكننده خدمات عمومي انتقال دادههاي ماهوارهاي (SAP)، گروه ارتباطات ماهوارهاي سامان، آرين ماهواره و شركت پارس ارتباطات به ترتيب رتبههاي اول تا سوم و در بخش اپراتورهاي WiMAX شركت خدمات ارتباطي ايرانسل عنوان اول و شركت ارتباطات مبين نت عنوان دوم را به دست آوردند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري با اشاره به اينكه در اين دوره از ارزيابي سالانه، اپراتورهاي ISDPنيز براي اولين بار مورد ارزيابي قرار گرفتهاند، تصريح كرد: شركتهاي رسپينا در استان تهران، آريا گستر اسپادانا در اصفهان، پيشگامان كوير يزد در يزد، پويان ارتباط پرديس در چهارمحال و بختياري، رها نت در زنجان، انديشه سبز خزر در گيلان، ارتباطدهي در ايلام، طلوع رايانه لقمان در خوزستان، حسابگرپرداز غرب در كرمانشاه، سينا آتي نت در همدان، رايان روش سنه در كردستان، بومرنگ رايانه در فارس، چويل سيستم در كهگيلويه و بويراحمد، بومرنگ رايانه در بوشهر، آريا گستر كارمانيا در كرمان و شركت بومرنگ رايانه در استان هرمزگان رتبههاي اول را در استانها كسب كردند.
رضواني درباره نتايج ارزيابي اپراتورهاي سرويسهاي ارتباطي عنوان كرد: ارزيابي سالانه اپراتورهاي فعال در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات براساس الگوي جامع ارزيابي، رتبهبندي و انتخاب اپراتورهاي برتر در ۷ معيار رهبري و مديريت، فرايندهاي سازماني، منابع و مشاركتها، منابع انساني، نتايج مشتري، نتايج جامعه و نتايج كليدي عملكرد و در ۲۱ زير معيار انجام شده است.
گفتنی است؛ ارزيابي سالانه، براساس الگوي جامع ارزيابي، رتبهبندي و انتخاب اپراتورهاي برتر حوزه سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات، در ۹ بخش اپراتورهاي PAP,SAP,WiMAX,ISDP, ارائهكنندگان تلفنهمراه سراسري و منطقهاي، شركتهاي مخابرات استاني، ارائهكنندگان خدمات تلفن ثابت منطقهاي و شركت پست انجام شده است.
انتهای پیام/