از یک اثر هنری با موضوع پیام حضرت امام خمینی (ره) در حوزه هنری مازندران رونمائی شد.

ريیس حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : در مراسمی برای گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس این اثر فاخرهنری با بکارگیری تکنیک و فنون اعلاء در تولید ومتبرک بودن به پیام اثر بخش حضرت امام خمینی (ره ) خطاب به هنرمندان ، توسط دو هنرمند متعهد و انقلابی به مرحله تولید رسیده است .

دلشادی افزود : هنر بهترین و اثربخش ترین ابزار برای انتقال پیام و اندیشه است که خوشبختانه هنرمندان حوزه هنری در احیای این اثر قدم های موثری برداشته اند ، تا این اثر فاخر هنری نمونه ای برای راهنمایی و تولید آثار فاخر دیگر باشد .

وی تصریح کرد : این اثر در برگیرنده پیام حضرت امام خمینی (ره) خطاب به هنرمندان در سال 67 ، در قالب یک اثر خوشنویسی به خط نستعلیق همراه با تذهیب در ابعاد 70* 50 توسط دو هنرمند مازندرانی سید مرتضی جعفری ( خوشنویس ) و زبیده قاسمی ( تذهیب ) در طول یک ماه تولید و رونمایی شد .

دلشادی یاد آور شد: در مراسم رونمایی از این اثر فاخر هنری ، استادان هنر خوشنویسی آقایان عبدالحسین جلالی ، سید پیام غضنفری ، هادی قاسمی ، علیرضا اکرمی و بهمن آقا جانپور نیز حضور داشتند./ز


برچسب ها: مازندران ، پیام ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.