تیم ملی والیبال ایران پس از کسب پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل برزیل، سائوپائولو را به مقصد تهران ترک کرد و بامداد دوشنبه وارد تهران می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ملی پوشان کشورمان که در چهار بازی خارج از خانه خود مقابل ایتالیا و برزیل با یک پیروزی و سه شکست، چهار امتیاز کسب کردند به تهران بازمی گردند تا شش مسابقه بعدی خود را در کشورمان مقابل برزیل، ایتالیا و لهستان برگزار کنند.

تیم ملی ایران ساعت 14:30 به وقت محلی هتل محل اقامت خود در سائوپائولو را ترک کرد تا در ساعت 18 از این شهر به مقصد فرانکفورت پرواز کند.

ملی پوشان ایران پس از توقف شش ساعته در فرانکفورت به تهران می روند و ساعت 1:10 بامداد دوشنبه 19 خرداد به کشورمان خواهند رسید.

تیم ملی ایران در روزهای 23 و 25 خرداد با برزیل، 30 خرداد و اول تیر با ایتالیا و 6 و 8 تیر با لهستان در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی بازی می کند.

ملی پوشان کشورمان که 24 اردیبهشت تهران را برای برگزاری اردو و چند مسابقه تدارکاتی در بلغارستان و صربستان و چهار مسابقه در لیگ جهانی مقابل ایتالیا و برزیل ترک کرده بودند، پس از 27 روز به ایران بازخواهند گشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، ایران ، بازگشت ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار