امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: سخنان مقام معظم رهبری چراغ راه روشن گم نکردن مسیر انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه و مسؤولان است.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیری ˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به برخی فرمایشات رهبری در جمع زائران امام روح الله، افزود: معظم له بر گم نکردن مسیر حق توصیه و تاکید فراوان داشتند که لازمه آن توجه به نقشه معمار کبیر انقلاب است.

استیری گفت: مقام معظم رهبری با تفکیک چالش های ادامه مسیر، چالش های بیرونی را شرارت های استکبار جهانی برشمردند که البته هر زمان خواستند تا مزاحمتی در راه تعالی انقلاب ایجاد کنند، توفیقی نیافتند.

وی گم کردن نقشه راه و به فراموشی سپردن روحیه انقلابی را چالش درونی مد نظر امام خامنه ای برشمرد و هشدار داد: نکند تهاجمات فرهنگی و توطئه های دشمنان سبب شود هدف اصلی انقلاب کمرنگ شود که در این صورت دشمن به خواسته خود می رسد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به گمراهی برخی یاران انقلاب، تصریح کرد: بدانیم و آگاه باشیم که این گونه افراد ˈخسر الدنیا و الآخرةˈ خواهند شد و مردم خود دست رد بر سینه شان خواهند زد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات سوریه که نتیجه آن تعجب جهانیان را برانگیخت، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه دشمنان میلیون ها دلار برای سقوط دولت این کشور هزینه کردند، موفق نشدند که مصداق بارز بیداری اسلامی است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خاتمه با یادآوری تشییع با شکوه امام راحل در چنین روزی در سال 68، توکل، توسل و مردمی بودن آن حضرت را سبب محبوبیت روزافزون ایشان توصیف کرد که درسی برای همه مسؤولان است./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.