وزارت امور خارجه آمریکا مذاکرات دوجانبه بین مقامات بلندپایه این کشور و ایران را در ژنو در تاریخ نهم و دهم این ماه تایید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، این شبکه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: وزارت امور خارجه آمریکا مذاکرات دوجانبه بین مقامات بلندپایه این کشور و ایران را در ژنو در تاریخ نهم و دهم این ماه تایید کرد.

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران پیش از این اعلام کرده بود این کشور مذاکرات دوجانبه ای با آمریکا در ژنو پیش از دور جدید مذاکرات هسته ای در وین خواهد داشت.

دیدار عباس عراقچی (معاون سیاسی وزیر خارجه ایران) و وندی شرمن (معاون وزیر خارجه آمریکا) در روزهای نهم و دهم این ماه در ژنو و دیدار ایران و روسیه روزهای یازدهم و دوازدهم این ماه در رم برگزار خواهد شد.

در بیانیه وزارت امورخارجه آمریکا آمده است: ویلیام جی برنز معاون وزیر خارجه و وندی آر شرمن معاون امور سیاسی وزیر خارجه برای رایزنی با مقامات ایران در روزهای نهم و دهم ژوئن(دوشنبه و سه شنبه این هفته ) راهی ژنو می شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این رایزنی در چارچوب مذاکرات اتمی پنج به علاوه یک که ریاست آن را  کاترین اشتون مسئوول ارشد سیاستگذاری خارجی اتحادیه اروپا برعهده دارد صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار