لیگ جهانی والیبال 2014؛

پور عروجی: حرفه‌ ای بودن ملی‌پوشان در لیگ جهانی به خاطر فشردگی لیگ برتر است

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی در یک بازی سنگین مقابل برزیل سه بر دو مغلوب شد.

 علی رضا پور عروجی مربی بین‌الملل والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مطالب در خصوص چگونگی حضور تیم ملی در این دوره از مسابقات لیگ جهانی بسیار زیاد است که بررسی تمامی موارد منوط به جلسه آسیب شناسی با حضور کارشناسان مربوطه دارد.
 
وی گفت: تیم ملی ما در مقابل ایتالیا و برزیل خوب کار کرد اما نتیجه خوبی را به دست نیاورد و باید از جنبه‌ها و دیدگاههای مختلف این مساله بررسی شود ملی‌پوشان در دیدار مقابل برزیل بهتر از دو بازی نخست ظاهر شدند و در ست‌های دوم و سوم قدرت اصلی خود را نشان دادند آنها در  ابتدای ست چهارم هم به خوبی چند پوئن از حریف گرفتند طوری برزیل در ادامه بازی نمی‌دانست باید چه کار کند ولی ناگهان ملی‌پوشان از قافله عقب افتادند و ست را به حریف واگذار کردند.
 
 وی تصریح کرد: از نظر فنی شروع تیم ایران با اندکی وحشت و استرس ازنام حریف همراه بود متاسفانه برخی ها  می‌گویند ما با اختلاف فقط دو امتیاز بازی را به حریف واگذار کردیم آن ها نمی دانند که روح والیبال این شده که فقط با دو پوئن بازی تعیین تکلیف می شود تیم ایران بسیار حرفه‌ای در این مسابقات ظاهر شده است.
 
 وی گفت: حرفه ای بودن ملی‌پوشان کشورمان از لیگ فشرده داخلی ناشی می شود و آنها به خوبی در سفرهای طولانی که در طول مدت مسابقات لیگ برتر داشته‌اند آب دیده و باتجربه شدند .
 
مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در ادامه افزود: توانستیم ست‌های دوم و سوم  به خوبی برزیل را اداره کنیم این نوع عملکرد می توانست درست پنجم هم تکرار شود که متاسفانه این گونه نشد ضعف عمده کاری ما روی برنامه‌ سرویس بود ما در این مساله بسیار بد کار کردیم اگر بخواهیم نگاه آماری داشته باشیم تعداد زیادی پوئن به خاطر این مشکل بر حر‌یفمان داده ایم.
 
 وی یاد آور شد: مسئولان و اعضای کادر فنی باید برای ملی‌پوشان سطح فنی و بالای مسابقات را فضا سازی و  مفهوم  سازی می‌کردند بلند زدن ها و لیبروی تیم ملی در دریافت ضعیف بودند به طوری که در زمان حضور ولاسکو وی تاکید بسیار زیادی روی این مساله داشت البته نا گفته نماند که در تیم ملی کنون ظریف و حمزه زرینی  لیبرو و بلند زدن حاضر در لیگ جهانی سال گذشته حضور ندارند بایدبگویم که ما در دفاع روی تور و حمله روی تور بسیار خوب کار کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حرفه ، ملی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار