مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم رضوی با بیان اینکه نظریه‌های جیمز کلارک بر کسی پوشیده نیست، گفت: با توجه به اینکه وی از مدافعان همجنس‌گرایی است، دعوت از جیمز کلارک برای سخنرانی در کارگاه فلسفه دین توسط جهاد دانشگاهی قابل تامل است.

"امیر حسین‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای حضور "کلی جیمزکلارک" در مشهد گفت: این استاد لیبرال دانشگاه‌های آمریکا، برای سخنرانی در کارگاه یک‌روزه فلسفه دین توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه فردوسی مشهد دعوت شد.

وی با اشاره به اینکه جیمزکلارک مدافع هم‌جنس‌گرایی است، اظهار داشت: سامانه ارتباطی جهاد دانشگاهی حضور جیمزکلارک را اطلاع‌رسانی کرد که بر اساس آن دانشجویان تصمیم به برگزاری تجمع گرفتند و با این حرکت سخنرانی وی را لغو کردند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم رضوی خاطرنشان کرد: این اقدام جهاد دانشگاهی قابل تامل است چراکه سابقه جیمز کلارک و نظریه‌های وی بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
گفتنی است، کلی‌جیمز کلارک، محقق مؤسسه بینا ایمانی کافمن است که اخیرا کتاب  "دین و دانش منشاء بحث‌های تاریخی و معاصر" را منتشر کرده است.
 
اگر چه "کلی‌جیمز کلارک" یک فیلسوف مسیحی معتقد و از خداباوران است، اما آثار عملی نظرات او را می‌توان مصداق "دینداری (اسلام) آمریکایی" دانست، یک دینداری فردی که در آن همه چیز مباح است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار