عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره از انسجام و هماهنگی‌خوبی برخوردار است و این موضوع باعث کاهش روز افزون مشکلات است.

مقداد نجف نژاد‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم با انسجامی که در هیات مدیره وجود دارد مشکلات به گونه‌ای نیست که کادر فنی بخواهد درگیر آنها شود و معتقدم در سال جاری استقلال یکی از بهترین فصل‌های خود را خواهد داشت.
 
 رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص بحث خصوصی سازی سرخ آبی‌ها اظهار داشت: طرح نظام جامع باشگاه داری در مجلس در حال تدوین است و ما در حال مهیا کردن این طرح است، اما بحث خصوصی سازی این دو باشگاه روند خوبی را دارد و وزارت ورزش و جوانان با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی درحال انجام مقدمات کار است، اما هم اکنون مجمع باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی است.
 
رئیس فراکسیون ورزش در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی و نتایج این تیم توضیح داد: ابتدا باید از تلاش همکارانم در مجلس قدر دانی کنم بی تردید مجلس حمایت شایسته ای را از تیم ملی  فوتبال داشته است و پشتیبانی مالی از تیم ملی فوتبال یکی از مهم‌ترین طرح‌های حمایتی و فراگیر مجلس بود که به خوبی انجام پذیرفت.
 
وی صحبت‌های خود را این گونه به پایان رساند: نمایندگان ایران در تمام عرصه‌ها، بویژه ورزشی نشان داده‌اند برای هیچ حریفی تیمی راحت نیستند که تبلور این مهم امروز در سطح نخست والیبال جهان قابل مشاهده است، من امیدوارم تیم ملی فوتبال بتواند با رعایت مسائل اخلاقی دست آوردهای فنی قابل قبولی نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمایت ، شایسته ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار