امام جمعه بجنورد گفت: امروز ملت ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی - سیاسی نمازجمعه بجنورد ولایت فقیه را موهبت الهی و هدیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملت ایران اسلامی دانست وافزود: تا زمانی که این ملت حول محورولایت فقیه باشد همیشه سربلند و پیروز است .

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) محبوب دلها است، گفت: اینکه رهبرکبیر انقلاب پس از 25 سال در دل و جان ملت جای دارد و وفای ملت به ایشان کم نشده/ نشانه حق بودن امام (ره) و عنایت ائمه اطهار (ع) به ایشان است .

خطیب نمازجمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه امروز هم ایران اسلامی مثل دوران امام (ره) با تدابیر مقام معظم رهبری/ جانشین صالح بنیانگذار جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و از همه فراز و نشیبها به سلامت گذشته است تصریح کرد: کسانی که اعلام می کنند خط مقام معظم رهبری با خط امام(ره) متفاوت است / بدنبال نفاق در جامعه هستند .

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی از مقام معظم رهبری بعنوان مُفسّر کلام امام (ره) و مبین راه امام راحل یادکرد و افزود: اگرکسی خط امام (ره) را قبول دارد باید جانشینی ایشان را قبول داشته باشد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد فرخنده علی اکبر(ع) وروز جوان/ حضرت علی اکبر (ع) را شبیه ترین انسانها به پیامبر اکرم (ص) و الگوی بی نظیر برای جوانان ایران اسلامی دانست که در وفا / پاکی / ادب / احترام به پدر و مادر / جهاد و تبعیت از ولی زمان /در برهه ای که هجمه های فرهنگی دشمنان به سوی جوانان است / می تواند الگوی جوانان میهن اسلامی باشد .

امام جمعه بجنورد در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت امام عصر (عج ) از مردم و مسئولان خواست برای خشنودی امام زمان (عج)/ جشنهای نیمه شعبان را هر چه باشکوهتر برگزار کنند./ش/ن

برچسب ها: عزت ، اقتدار ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.