مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در نشستی با سرمایه‌گذاران در فرودگاه مشهد ضمن اعلام حمایت از ورود بخش خصوصی به عرصه فرودگاهی، برای حل مسائل موجود و جلب رضایت آنان قول مساعد داد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در دیدار و گفتگو با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، دیدگاه رییس‌جمهوری برای حمایت از سرمایه‌گذاران را لازم الاجرا دانست و افزود: مشکلات اقتصادی باعث شده تا دولت توان سرمایه‌گذاری نداشته باشد و از این‌رو باید در این زمینه از بخش خصوصی کمک گرفت.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند که درآمدهای دولت در محل‌های دیگری استفاده شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین بهره‌مندی از روش‌ها و الگوهای پذیرفته شده داخلی و بین‌المللی در فرودگاه‌های کشور را برای رونق اقتصادی مورد تاکید کرد.

ایلخانی همچنین با اشاره به موانع وجود در برخی قراردادهای فی‌مابین سرمایه‌گذاران و فرودگاه‌ها، برای رفع اختلافات موجود قول مساعد داد.

وی حضور سرمایه‌گذاران در فرودگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: باید با مرتفع کردن مشکلات سرمایه‌گذار، به کار سرعت بخشید.

در این نشست همچنین مدیرکل فرودگاه مشهد با اشاره به همت مضاعف کارکنان در خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) گفت: تمام هدف ما این است که با خدمت به مردم، شان و منزلت آن‌ها را حفظ و خدماتی ارایه دهیم که مورد پذیرش‌شان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار