مدیرعامل و سرمایه گذار فرودگاه بین المللی و شهر فرودگاهی قم در دیدار فرج الله سلحشور از احداث شهرک سینمایی تاریخی در شهر فرودگاهی قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون میهمان مدیران و مسئولان فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی بود.
فرج الله سلحشور که از چهره‌های شناخته شده و مطرح هنر هفتم محسوب می‌شود در بازدید از این پروژه بزرگ میهمان محمدعلی شفیعی مدیرعامل و سرمایه گذار فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی بود و با وی دیدار و گفت و گو کرد.
محمدعلی شفیعی در دیدار با فرج الله سلحشور و هیئت همراه ابتدا به ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی آغاز عملیات احداث پروژه فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی پرداخت و سپس جزئیات مختلفی از تلاش‌های صورت گرفته برای تسریع در روند اجرای این طرح ارائه کرد.
بازدید از بخش‌های مختلف پروژه فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی بخش دیگری از حضور چند ساعته کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در فرودگاه قم بود و با توجه به اینکه این کارگردان قصد آغاز پروژه ساخت یک فیلم تاریخی را در آینده‌ای نزدیک دارد، صبحت هایی در خصوص احداث شهرک سینمایی تاریخی در فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی مطرح شد و قرار شد این موضوع در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد./س
برچسب ها: قم ، احداث ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.