سری دوم انیمیشن "قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب" در 52 قسمت در مرکز پویانمایی صبا در حال تولید است.

"مجید محمدی" کارگردان انیمیشن "قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: قصه‌ی این انیمیشن از داستان‌های "قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب" "آذر یزدی" انتخاب شده و با یک بازنویسی خوب توسط محمد جلائیان برومند محتوای اصلی این انیمیشن با حفظ محتوای اصلی کتاب شکل گرفت.

وی ادامه داد: در این انیمیشن از کاراکتر زنده‌یاد "مهدی آذر یزدی" با مدل‌سازی به عنوان قصه‌گو استفاده کردیم که در طول داستان با کاراکترها تعامل و دیالوگ دارد و به روند کلی قصه کمک می‌کند.

"محمدی" دلایل موفقیت این انیمیشن در جشنواره اتحاد را اینگونه بیان کرد: این انیمیشن با برخورداری از کیفیت بالا نسبت به کارهای بلند تولیدات ایرانی کار قابل توجهی بود و به انضمام اینکه در میان آثار حاضر در جشنواره اتحاد این انیمیشن از فیلم‌نامه و داستانی روان و انتقال پیام مؤثر برخوردار بود.

"محمدی" تصریح کرد: این انیمیشن از دو فضای رئال و فانتزی تشکیل شده و د رفضای رئال کاراکتر "آذر یزدی" قصه را شروع می‌کند و مواقع حساس وارد فضای فانتزی قصه‌ها شده و آن را پیش می‌برد.

وی اظهار داشت: این انیمیشن بارها از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده و مورد استقبال مخاطب قرار گرفته و به دلیل استقبال خوب قرار است با تهیه‌کنندگی مرکز صبا 52 قسمت دیگر این مجموعه ساخته شود.

این کارگردان ادامه داد: هم‌اکنون گروه در حال انجام تولید این انیمیشن هستند و امیدواریم سری دوم این مجموعه هم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

گفتنی است: انیمیشن"قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب" در 26 قسمت 15 دقیقه‌ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پویا ، صبا ، مرکز ، قصه ، فیلم ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.