سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در بازدید از آموزشکده ی شهرستان رامسر با اعلام نارضایتی از وضعیت کارگاه ها ،خوابگاه ها و فضای آموزشی این آموزشکده ،اظهار کرد : کار ساخت آموزشکده جدید باید در کوتاه ترین زمان در دستور کار قرار گیرد .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ،دکتر شفیعی در نشستی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان رامسر همراه بود ،گفت : اعلام شده است  که  حدود هشت هکتار از زمین آموزشکده ی ملاصدرا در طرح توسعه فرودگاه رامسر قرار گرفته که براساس اسناد و مدارک ثبتی ، این میزان ، دوازده هکتار می باشد . 

وی با انتقاد از پرداخت خسارت یک میلیارد تومانی به ازای تخریب ساختمان های آموزشکده ،افزود : بیش از 8600 متر مربع از فضاهای آموزشی و رفاهی این آموزشکده تخریب و یا در انتظار تخریب می باشد و پرداخت این مبلغ نمی تواند جبران این خسارت ها را کند . 

شفیعی با بیان اینکه اگر برآوردی از قیمت زمین در اختیار گذاشته شده به فرودگاه و تخریب ساختمان های آموزشکده ملاصدرا داشته باشیم ،خواهیم دید آموزشکده بسیار متضرر شده است، تصریح کرد : دانشگاه فنی و حرفه ای خواستار جبران ضرر حاصل از واگذاری زمین و تخریب ساختمان ها می باشد . 

وی افزود : باید براساس کار کارشناسی ،میزان قیمت زمین ها و خسارت وارده به آموزشکده ی ملاصدرا برآورد شود و در اسرع وقت پرداخت گردد تا بتوانیم با کمک مسوولین شهرستان آموزشکده را از وضعیت کنونی خارج ساخته و به جبران آسیب های وارده بپردازیم . 

در ادامه این جلسه ،مرتضوی امام جمعه شهرستان رامسر با بیان اینکه ارتقاء و ساخت آموزشکده در زمین جدید از اهداف مسوولین شهرستان است ،گفت : همه مدیران تلاش خواهند کرد که آموزشکده ملاصدرا جان دوباره یاید . 

همچنین سروری ،فرماندار شهرستان رامسر ،سلیمی شهردار کتالم و سادات شهر نیز در این دیدار، قول مساعد دادند برای حفظ و ارتقاء آموزشکده ملاصدرا تمام تلاش خود را خواهند کرد . 

در پایان این جلسه نیز گوهر رستمی ،سرپرست آموزشکده ملاصدرا وضعیت آموزشکده ی ملاصدرا را تشریح کرده و با بیان مسایل بوجود آمده از ساخت فرودگاه در نزدیکی آموزشکده ،همکاری و  تلاش همه مسوولین را برای بر طرف کردن این معضل لازم دانست .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.