بيمه مركزي به منظور افزايش ضريب رضايت بيمه گذاران و تسريع و تسهيل روند رسيدگي به شكايات مردمي، سامانه اي يكپارچه راه اندازي کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  بيمه مركزي ، اين سامانة يكپارچه غير از كاهش ميزان سردرگمي بيمه گذاران، از آمار مراجعه حضوري شهروندان خواهد كاست.

براي درج شكايت در سامانه ياد شده، ثبت اطلاعاتي مانند كد ملي ، تاريخ تولد، شماره پرونده خسارت، شماره بيمه نامه، نشاني و شماره تلفن همراه الزامي است. 

شاكي در مرحله ثبت نهايي شكايت با انتخاب گزينه "ارجاع شكايت به بيمه مركزي" كد رهگيري دريافت مي کند و همزمان پيامك تاييد ثبت شكايت به تلفن همراه وي ارسال مي شود. 

پس از مدتي شاكي مي تواند با مراجعه به همين سامانه و وارد كردن كد رهگيري از پيگيري ها و نتيجه آن آگاه شود.

در اين سامانه كه از ابتداي خرداد سال جاري عملياتي شده است گزارش شكايات شركت هاي بيمه و رشته بيمه اي هر ماه بر روي وب سايت بيمه مركزي به نشاني www.centinsur.ir قرار مي گيرد و بيمه گذاران مي توانند از نحوه عملكرد شركت بيمه مطلع شوند و براي انتخاب شركت بيمه برتر اقدام كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول اطیابی
۲۱:۰۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
باسلام
بنده تاریخ 1396/08/20 شکایت خود را به سامانه شکایت بیمه مرکزی ارسال نمودم و تا الان 1 ماه شده و کوه ه ه ه که 6 روز طول میکشه جواب بدند؟؟؟؟
آخرین اخبار