معاون حوزه جذب و مشارکت های مردمی در ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: هم اکنون ساخت صحن حضرت زهرا (س) در جوار بارگاه ملکوتی امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سراجان افزود: اجرای این طرح حدود سه سال قبل آغاز شده و تا دو سال آینده تکمیل خواهد شد.
وی با اشاره به این که تاکنون 60 هزار مترمربع محوطه سازی اطراف آن در قالب فاز یک اجرا شده است، گفت : صحن حضرت زهرا (س) با مساحت 220 هزار مترمربع شامل قسمت های زیارتی، غیر زیارتی و فضاهای جانبی است که با ساخت آن فضای موجود حرم حضرت امیرمؤمنان (ع) به 10 برابر افزایش می یابد.
وی با اشاره به این که ستاد عتبات عالیات سال 85 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد، افزود : در سه سال اخیر فعالیت این ستاد چشمگیرتر و مشارکت مردم برای کمک به نوسازی و بازسازی عتبات بیشتر شده است.
سراجان گفت: کمک به نوسازی و بازسازی عتبات عالیات در عراق فرصتی است که در اختیار ایران اسلامی قرار گرفته است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.
وی با بیان این که در سه سال گذشته بیش از 170 پروژه کوچک و بزرگ از سوی ستاد عتبات عالیات کشور انجام شده است، افزود: نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغات هدفمند در خصوص ستاد بازسازی عتبات هستیم.
وی با اشاره به این که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی سال گذشته به عنوان پنج استان برتر در جذب کمک های مردمی شناخته شد، بیان کرد: هدف گذاری امسال در این استان جذب 100 میلیارد ریال کمک های مردمی است./س
 
برچسب ها: پیشرفت ، ساخت ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.