نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پیامی درگذشت مادر شهیدان مرحمت بالازاده و فیروز عزیزی را تسلیت گفت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پیامی درگذشت مادر شهیدان مرحمت بالازاده و فیروز عزیزی را تسلیت گفت.

در متن پیام نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است: خبر درگذشت مادر صبور، مقاوم و مهربان شهیدان مرحمت بالازاده و فیروز عزیزی که در طول عمر شریف خود با تربیت فرزندان برومند و شیفته مکتب اهل بیت(ع) و تقدیم آنها به ساحت الهی انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنانه مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تعلم خاطر شد.

بانوی بزرگواری که نمونه‌ای از زنان پاکدامن، مؤمن و انقلابی میهن عزیزمان ایران است. مادر بزرگوار شهیدی که با روحیه حماسی خود برات شهادت را از دستان مردی گرفت که اینک علم ولایت را در دست دارد.

رحلت این مادر بزرگوار را که در آستانه میلاد مولای شهادت‌طلبان و آزادگان به دیدار فرزندان دلاورش شتافت را تسلیت و از درگاه خداوند متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان آن مرحومه صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: درگذشت ، مادر ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار