عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما به این توافق دل نبسته‌ایم و دلخوش مذاکرات نیستیم، اما با این وجود میز مذاکرات را ترک نمی‌کنیم و عهدشکنی نیز نخواهیم کرد اما اگر طرف مقابل ما عهدشکنی کند و به تعهدات خود پایبند نباشد، میز مذاکرات به میز رسوایی غرب و آمریکا تبدیل خواهد شد.

منصور حقیقت‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مذاکرات کار‌شناسی ایران و ۱+۵ در وین، گفت: عده‌ای از کشور‌ها همیشه مخالف این مذاکرات بوده‌اند و تلاش کردند که توافق هسته‌ای صورت نگیرد.   
 
وی ادامه داد: البته ما به این توافق دل نبسته‌ایم و دلخوش مذاکرات نیستیم، اما با این وجود میز مذاکرات را ترک نمی‌کنیم و عهدشکنی نیز نخواهیم کرد.   
 
حقیقت‌پور همچنین تصریح کرد: اگر طرف مقابل ما نیز عهدشکنی کند و به تعهدات خود پایبند نباشد، میز مذاکرات به میز رسوایی غرب و آمریکا تبدیل خواهد شد.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما امیدواریم که غربی‌ها عهدشکنی نکنند و برپایه توافقات صورت گرفته با رعایت خطوط قرمز نظام و جمهوری اسلامی ایران این توافق را عملیاتی کنند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا در صورت عدم پایبندی و عهدشکنی غربی‌ها، ما ضرر نخواهیم کرد، زیرا حداقلش این است که به جایگاه اول خود در زمینه هسته‌ای بازخواهیم گشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار