تداوم بحران اقتصادی در اروپا باعث شده است بسياری از ايتاليایی‌ها نتوانند به مسافرت بروند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، تداوم بحران اقتصادي در اروپا باعث شد است بسياري از  ايتاليايي‌ها در فصل مسافرت همچنان در خانه‌هاي خود باقي بمانند.

بر اساس این گزارش، پنج ميليون و 800 هزار شهروند ايتاليايي، يعني 9.6 درصد از جمعيت ايتاليا در تاريخ دوم ماه ژوئن سال 2014 ميلادي اولين سفر تابستاني خود را شروع و دست کم يک شب را در خارج از خانه سپري خواهند کرد.

در همين حال ميزان قابل توجهي از جمعيت ايتاليا يعني 88 درصد از آنها در  اين کشور  مانده و فقط 11 درصد به خارج از کشور سفر خواهند کرد.

در همين زمينه،‌ "برنابو بوکا" رئيس اتحاديه هتل‌داران ايتاليا با ابراز نااميدي از شمار شهروندان ايتاليايي  که در تابستان امسال به مسافرت خواهند رفت، تصريح کرد، اين آمارها نااميد کننده است.

بوکا گفت: اميدواريم بسته حمايتي 80 يورويي دولت از خانوارهاي ايتاليايي، موجب رشد سريع مصرف شود اما در حال حاضر شاهد چنين چيزي نيستيم.

متاسفانه هنوز هم بايد به مقابله با بحران عميق اقتصادي بپردازيم. بحراني که به صورت معنا داري در حال تاثيرگذاري بر گزينه‌هاي اقتصادي شهروندان ما است و در شرايط کنوني نمي‌توانيم راه خروجي براي آن پيدا کنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار