به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه در حال حاضر 13 پروژه با 75 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز استان در دست احداث است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه غلامحسین افتخاری گفت: از سال 88 تاکنون 57 پروژه(فضای آموزشی) با 243 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث، تحویل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

افتخاری در ادامه با بیان اینکه هر سال پس از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز تعهداتی از سوی خیرین در خصوص ساخت مدرسه داده می شود، گفت: امسال نیز پس از برگزاری این جشنواره تعهد ساخت 13 پروژه توسط خیرین داده شد.

وی افزود: پس از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون تعهد ساخت یک مدرسه هشت کلاسه با 450 میلیون تومان هزینه مورد نیاز، یک مدرسه هشت کلاسه با 350 میلیون تومان هزینه، یک مدرسه دو کلاسه با 60 میلیون تومان هزینه، یک مدرسه یک کلاسه با 50 میلیون تومان هزینه و یک سالن اجتماعات یا سالن چند منظوره با 50 میلیون تومان هزینه توسط خیرین مدرسه ساز استان داده شده است.

وی در ادامه تعداد خیرین مدرسه ساز استان را حداقل 200 نفر دانست و گفت: به همت خیرین استان کرمانشاه از نظر ساخت و ساز بناهای مردمی همواره در فهرست استان های موفق کشور قرار داشته است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه در ادامه سرمایه گذاری در بستر آموزش و پرورش را در فهرست بهترین سرمایه گذاری ها قرار دارد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی یکی از بهترین بستر ها برای سرمایه گذاری است، چراکه اصلی ترین هدف آنها این است که در راستای رشد و تعالی انسان ها گام برمی دارد. ش

برچسب ها: دستان ، پرمهر ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.