پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک زمان منفی‌گویی و انتقادهای تخریبی از تیم ملی تمام شده است و باید تیم‌ ملی را برای موفقیت در برزیل حمایت کرد.

محمد خرمگاه در خصوص ارزیابی تأثیر اردوی اتریش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک اردوی اتریش نقطه قوت تیم ما بوده است و قطعاً تاثیرات خاصی روی بازیکنان گذاشته است که در آینده می‌توان به تاثیر این اردو پی برد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: اردوی اتریش را می‌توان به بازسازی بدنی بازیکنان تیم ملی ربط داد و باید گفت که تیم ملی به لحاظ بدنی با وجود این اردو در شرایط آرمانی قرار گرفت.

خرمگاه ادامه داد: به نظر من کی‌روش در این اردو به اهدافش امید داریم که شرایط تیم ملی درر آستانه بازی‌ها روز به روز بهتر شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد کارلوس کی‌روش تاکید کرد: کی‌روش مربی با دانشی است و الان زمان منفی‌بافی نیست و انتقادهای اشتباه روحیه بازیکنان را ضعیف می‌کند. تمامی کارها صورت گرفته تا تیم نتیجه بگیرد و اگر به لحاظ امتیازی نتیجه بگیرد بطور حتم نتیجه لازم را کسب می‌کند و اگر به لحاظ فوتبال زیبا و تماشاگرپسند به برزیل برود بطور حتم با نتیجه برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند در جام جهانی در برزیل هم به لحاظ امتیازی و هم به لحاظ کسب آبرو نتیجه لازم را کسب کند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: خرمگاه ، شرایط ، کارلوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار