کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگرچه اردوهای تدارکاتی به طور کل اردوهای خوبی است اما اردوی اتریش بازیکنان را خسته کرد و شادابی را از آنان گرفت.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان و عوامل فنی تیم ملی علت خستگی بازیکنان را اینگونه مطرح می کنند که تیم در حال بدنسازی بوده است و این در حالیست که در شرایطی که کمتر از 2 هفته تا رقابت‌های جام جهانی فرصت داریم نمی‌توان در این مدت کوتاه روحیه و امادگی جسمانی تیم بازگرداند.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: باید تمرینات بدنسازی را زودتر انجام می‌دادیم تا در این شرایط زمانی تیم از شادابی کافی برخوردار باشد.
وی ادامه داد: رقیبان ما در جام جهانی مرحله بدنسازی را طی کرده‌اند و اینک روی مسائل تاکتیکی و فنی کار می‌کنند و امیدوارم در این شرایط تیم ملی کشورمان بازی‌های درخور انتظاری را از خود نشان دهد و بتواند موجبات رضایت مردم ومنتقدان را فراهم کند.

جباری در پایان خاطرنشان کرد: می‌بایست در این اردو با تیم‌های بهتری تیم ملی را آماده‌ می‌کردیم چراکه حریفان ما در بازی‌های تدارکاتی باید در حد تیم‌های جام جهانی بودند تا ما را تحت فشار قرار داده و در نتیجه آن بتوانیم اشکالات فنی و ضعف بازیکنان خود را پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جباری ، مرحله ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
آقای جباری مگه تو خودت تواتریش بودی که میگی اردوی اتریش بدبود
پس اینهمه بازیکنی ک اونجابودن همشونم تعریف میکنن پس چیه
Iran (Islamic Republic of)
حسين رنجبر
۱۳:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
اين آقا 40 تا 50 سال از فوتبال دور بوده ، حالا اومده در مورد يك مربي بين المللي نظر ميده !!!
آخرین اخبار