برای داشتن یک رابطه موفق لازم است هم خودتان و هم شریک زندگی تان به عشق و ازدواج اعتقاد داشته باشید.این سوال ها را از خودتان بپرسید و به ان ها پاسخ منطقی بدهید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، برای داشتن یک زندگی موفق و البته با ثبات، بسیار لازم است که هر دو طرف به یک اندازه از نظر روحی و ذهنی آماده پذیرش این مسئله باشند که ایا واقعا آماده ازدواج هستند یا خیر.ازدواج برای زوج هایی که هنوز آماده انجام این کار نشده اند تبدیل به یک معضل بزرگ خواهد شد.

بررسی ها نشان می دهند، سوألاتی در مورد مدیریت وضعیت مالی، فرزند، مفهوم اساسی عشق و علاقه و رسیدن به جواب هایی منطقی درباره این پرسش ها از مهم ترین سوألات قبل از ازدواج است که دختران و پسران باید به ان پاسخ دهند.

گفتنی است، بزرگ کردن کودک یک مسئله بسیار مهم است که نیاز به مشارکت و رفتارهای مسئولانه دارد؛ بنابراین لازم است قبل از ازدواج راجع به آن ها با هم حرف بزنید و به یک نتیجه شفاف برسید.

نتایج مطالعات نشان می دهند، قبل از آغاز زندگی مشترک دو طرف باید راجع به درآمد و دارایی خود بدون پنهان کاری با همسزانشان صحبت کنند و برای وضعیت مالی شان برنامه ریزی کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ازدواج ، زندگی ، همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار