به تازگی دستگاهی طراحی شده که می‌تواند طرز صحیح نشستن را به ما گوش زد کند.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران، شاید یکی از نگرانی‌های ما دچار شدن به بیماری‌های ستون فقرات و کمر باشد، شاید نحوه درست نشستن را در جوانی رعایت نکنیم و اثرات آن را در سن میانسالی و حتی زودتر تجربه کنیم این دردها در راه رفتن و زندگی روزمره‌ ما اشکال ایجاد می‌کند و عدم فعالیت بدن به بیماری‌های مختلف دچار خواهیم شد. برای درست نشستن همیشه باید دقت خواصی در نشستن داشته باشیم اما ممکن است به دلیل مشغله زیاد و حواس پرتی دقت لازم را نداشته باشیم.



اما یکی از راه‌های رفع این مشکل استفاده از دستگاهی طراحی شده که کوچک و انعطاف پذیر می‌باشد به راحتی به پایین ستون فقرات می‌چسبد.

این دستگاه از جنس سیلیکون است و باتری از جنس پلیمر لینیوم دارد که قابل شارژ است.

 

این دستگاه با توجه به اطلاعات شخصی مربوط به بدنتان و ستون فقراتتان می‌تواند حالت نشستن صحیح بدنتان را با سنسور تشخیص دهد به وسیله لرزش به شما هشدار دهد که باید صحیح بنشینید و اطلاعات مربوط به بدنتان از طریق بلوتوث به نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند قابل دیدن می‌باشد (در آخر شارژ این گوشی تا 4 روز توانایی نگه‌داری شارژ را دارد) مزیت استفاده از نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند برای طراحی برنامه‌های آموزشی برای صحیح نشستن، تقویت عضلات پشت شماست.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگاه ، نشستن ، صحیح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.