عباس دارای از برگزاری دومین همایش علمی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با شعار «خلاقیت و نوآوری» و نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  عباس دارائی با بیان این خبر افزود: دومین همایش علمی، تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور در 10 خرداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و عضو شورای مرکزی زکات، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم، قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی و اساتید دانشگاهی و نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در 11 خرداد با حضور حسین انواری، سرپرست این نهاد و پروفسور باقرساروخانی در سالن همایشهای غدیر این نهاد برگزار خواهد شد.

وی اهداف همایش علمی، تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور را ارزش آفرینی و افزایش کارایی و خلاقیت و نوآوری در اموربا رویکرد عزم ملی و مدیریت جهادی،ایجاد رقابت سالم و ارتقاء انگیزش شغلی با برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر،ایجاد فضای هم اندیشی و تعامل بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی واطلاع رسانی و انتقال تجربیات،ارتقاء سطح مهارت، دانش، انگیزش و توانمندسازی کارگزاران روابط عمومی،آماده نمودن اذهان کارگزاران روابط عمومی و اطلاع رسانی امداد در اجرای طرح ها و برنامه های ارتباطی با الهام از راهبردهای اجرایی امداد در سال 93 با محوریت تعالی فکری و فرهنگی خانواده، استحکام اقتصاد خانواده، گسترش شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد و سبک مدیریت جهادی و بررسی نتایج مصوبات همایش سال گذشته عنوان کرد.

وی انواع خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی،ارتباط خلاقیت و نوآوری،نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری کارگزاران روابط عمومی،نقش مدیران روابط عمومی در افزایش خلاقیت و نوآوری و بهره¬وری سازمان،عوامل و راههای موثر خلاقیت در روابط عمومی،محدودیت ها و موانع رشد و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی،اصول و تکنیک های برنامه ریزی در روابط عمومی،برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی،ضرورت برنامه ریزی در روابط عمومی،بازنگری و بهبود مداوم فرایندها،بازنگری و به هنگام سازی راهبردها بر اساس فرآیندهای مشخص (ارزیابی)،روابط عمومی در هزاره سوم،پیش بینی مشکلات آینده و ارایه راهکارهای عملی جلوگیری از آسیبهای آن،تدوین استراتژی اطلاع رسانی از جمله زمینه های تخصصی و محورهای این همایش است. 

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ارتباط با اهداف نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر این نهاد،تصریح کرد: معرفی فعالیتها و الگوهای برتر روابط عمومی در کمیته امداد امام خمینی(ره)،کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیتها و برنامه های روابط عمومی،تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی های کمیته امداد امام خمینی(ره)،بررسی و ایجاد راهکارهای جدید و تجربه های موفق در عرصه روابط عمومی،ارج نهادن به فعالیتهای علمی وتخصصی کارگزاران در عرصه روابط عمومی و ایجاد انگیزه برای فعالیتهای حرفه ای هدفمند در آن(منظور دفاتر روابط عمومی)،شناسایی و معرفی استعداد ها و توانمندی های تخصصی و حرفه ای کارگزاران روابط عمومی،ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط بین روابط عمومی ها از اهداف این جشنواره است.

دارائی با بیان اینکه در اولین جشنواره به منظور امکان معرفی و تقدیر در زمینه های مختلف،آثار ارسالی در بخشهای اصلی و ویژه مورد بررسی علمی قرار گرفته است،ادامه داد:بخش ویژه شامل:نشان روابط عمومی و جایزه ویژه سال روابط عمومی و بخش اصلی نیز شامل: جایزه برگزیده بهترین پژوهش، جایزه بهترین مقاله ، گزارش ، خبر و جوابیه چاپ شده در مطبوعات، جایزه بهترین گزارش رسانه ای، جایزه بهترین تیزر تلویزیونی و رادیویی، جایزه بهترین مستند تصویری، جایزه برگزیده بهترین ارتباط مردمی، جایزه فعال ترین استان در بخش اطلاع رسانی الکترونیک، برگزاری نمایشگاه، تبلیغات محیطی و طراحی ( طراحی پوستر ، بیلبورد ، تبلیغات شهری و....)، جایزه برگزیده بهترین بروشور روابط عمومی، بخش فعالان روابط عمومی و جایزه برگزیده بهترین مدیر حامی روابط عمومی، جایزه برگزیده بهترین مدیر روابط عمومی (شهرستان)، جایزه برگزیده بهترین کارشناس روابط عمومی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسیبه عطاریان
۲۳:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۳
با سلام خوب بود
آخرین اخبار