معاون اول رئيس جمهور افغانستان، انتخابات را فرصتي طلايي و شانسي تكرار ناشدني براي مردم خواند و گفت كه مردم با حضور در اين انتخابات سرنوشت خود را تعيين كنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محمد يونس قانوني، معاون اول رياست جمهوري افغانستان كه در مراسم سالروز كشته شدن رسول محسني، رئيس شوراي ولايتي بغلان در جمع شماري از چهره‌هاي جهادي و سياسي سخن مي گفت افزود دشمنان اين كشور در تلاش براي مختل كردن دور دوم انتخابات رياست جمهوري هستند.
اين مقام بلند پايه افغانستان از مردم خواست به شايعات كه توسط دشمنان و مخالفين دولت پخش مي شود اهميتي ندهند و با شركت گسترده خود در پاي صندوق هاي راي ، توطئه آنها را نقش برآب كنند .
معاون اول حامد كرزي گفت "اگر خواهان تغيير مثبت در سرنوشت ملت ،نابودي تروريسم ، رفاه و وحدت ملي و آنيده بهتر در افغانستان هستيم يك انتخاب پيش رو داريم و آن هم شركت وسيع و گسترده در انتخابات است.
او همچنين خطاب به كميسيون مستقل انتخابات گفت اين كميسيون با عبرت از اشتباهات دور اول و استفاده از تجربيات گذشته انتخاباتي شفاف و سالم برگزار كند كه ناشي از آراي مردم باشد.
عبدالله عبدالله، نامزد پيشتاز انتخابات رياست جمهوري هم در اين مراسم حضورداشت گفت كه دنبال كردن آرمان مردم افغانستان و آرمان هاي شهدا از برنامه‌هايش در صورتي رسيدن به پست رياست جمهوري است.
افغانستان تا دو هفته ديگر، دور دوم انتخابات رياست جمهوري را ميان دو نامزد عبدالله عبدالله و اشرف‌غني احمدزي برگزار مي‌كند.
/انتهای پیام

منبع: افغان نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار