سومین و آخرین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی اتریش مقابل تیم ملی آنگولا با نتیجه یک بر یک پایان یافت که این سومین تساوی در سه دیدار بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی اتریش مقابل تیم ملی آنگولا با نتیجه یک بر یک  پایان یافت.

ترکیب ایران:

دنیل داوری (66- سوشا مکانی) - محمدرضا خانزاده - حسین ماهینی - قاسم حدادی‌فر (64- محمدرضا خلعتبری) - احمد آل‌نعمه - مهرداد بیت‌آشور - جواد نکونام (24- رضا قوچان‌نژاد) - سردار آزمون (24- رضا حقیقی) - احسان حاج صفی - کریم انصاری‌فرد (71- مهدی شریفی) - اشکان دژاگه (46- بختیار رحمانی)

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930309000621#sthash.J4JlKmsY.dpuf

ترکیب ایران:

دنیل داوری تعویض در دقیقه 66 با سوشا مکانی  - محمدرضا خانزاده - حسین ماهینی - قاسم حدادی‌فر تعویض در دقیقه 64 با محمدرضا خلعتبری - احمد آل‌نعمه - مهرداد بیت‌آشور - جواد نکونام تعویض در دقیقه 24 با رضا قوچان‌نژاد - سردار آزمون تعویض در دقیقه 24 با رضا حقیقی - احسان حاج صفی - کریم انصاری‌فرد  تعویض  با مهدی شریفی - اشکان دژاگه  تعویض با بختیار رحمانی


ملی‌پوشان ایران برای اولین بار با پیراهن‌های سفید جام جهانی منقش به طرح یوزپلنگ  مقابل حریف خود به میدان رفتند.

 پیش از این ملی پوشان با پیراهن قرمز منقش به یوزپلنگ مقابل مونته‌نگرو  به میدان رفته بودند.
جواد نکونام در بازی قبلی تیم ملی با بازوبند آبی خود کلی خبرساز شده بود. در این دیدار رنگ این بازوبند را به زرد تغییر داد - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930309000594#sthash.CmHx0yBs.dpuf
ملی‌پوشان ایران برای اولین بار با پیراهن‌های سفید جام جهانی خود که منقش به طرح یوزپلنگ بود مقابل حریف خود به میدان رفتند. پیش از این پیراهن قرمز منقش به یوزپلنگ مقابل مونته‌نگرو رونمایی شده بود. - See more at: https://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930309000594#sthash.CmHx0yBs.dpuf

 جواد نکونام در بازی قبلی تیم ملی با بازوبند آبی خود کلی خبرساز شده بود. در این دیدار رنگ این بازوبند را به زرد تغییر داد .

در جریان این دیدار جواد نکونام وسردار آزمون مصدوم شدند و به جای این دو نفر
رضا حقیقی و رضا قوچان نژاد
رضا حقیقی و رضا قوچان نژاد وارد زمین شدند.


در ادامه سیلوا در دقیقه 42 و روی یک کاشته ارسالی از سمت چپ تیم ملی و روی تعلل دنیل داوری گل اول آنگولا را به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر به سود آنگولا به پایان رسید.

تیم ملی کار خود را در این دیدار هجومی آغاز کرد و با شوت‌ نکونام در همان دقایق نخست می‌توانست دروازه حریف را باز کند.

در دقایق نخست نیمه دوم بازی (65) بود که  روی فرار حاج صفی، انصاری‌فرد صاحب توپ شد و این بازیکن با یک شوت سرضرب دروازه آنگولا را باز کرد.

در دقیقه 73 تیم ملی ایران روی ارسال بیت‌آشور، گوچی می‌توانست تیم ملی را صاحب گل برتری کند اما دروازه بان آنگولا موفق به دفع توپ شد.

داور این بازی به رضا حقیقی از ایران و وادو، پاپل، گوه‌یا از آنگولا کارت زرد نشان داد.


تیم ملی کشورمان بعد از بازی با آنگولا، اردوی اتریش را ترک کرده و به تهران باز می‌گردد.





این اردو علاوه بر آماده‌سازی و هماهنگی بازیکنانی برای جام جهانی 2014 سه بازی برای تیم ملی در پی داشت. تیم ملی ایران در 2 بازی انجام داده خود در مقابل تیم بلاروس و مونته‌نگرو 2 نتیجه‌ مساوی کسب کرد.
 
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در مقابل بلاروس تمام بازیکنان لژیونر خود را در اختیار نداشت و به همین دلیل کی‌روش بیشتر از بازیکنان داخلی در ترکیب اصلی استفاده کرد اما بعد از اضافه شدن بازیکنان به لیست 28 نفره کادرفنی تیم‌ ملی ایران از لژیونرهای خود در بازی مقابل مونته‌نگرو استفاده کرد.

این ترکیب بیشتر به ترکیب اصلی تیم ملی برای جام جهانی 2014 برزیل نزدیک بود اما بازی مقابل مونته‌نگرو 2 مصدوم را برای ایران به همراه داشت.



هاشم بیک‌زاده و سید‌جلال حسینی مصدومان آن بازی بودند که مصدومیت هاشم بیک‌زاده به مراتب شدیدتر از سید‌جلال حسینی بود.
 
ایران در این 2 بازی بیشتر تکنیک گل نخوردن را به خوبی اجرا کرد.

 اما تیم ملی کشورمان در خط حمله دچار مشکل است شاید هم هدف سرمربی در جام جهانی بیش از آنکه گل زدن باشد گل نخوردن است.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار