بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بدون شک حضور در تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی همه بازیکنان است و من نیز از این امر مستثنی نیستم و باید بگویم از شاگردان قدیمی دایی هستم و افتخار می‌کنم.

سامان آقازمانی در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سه هفته‌ای است که تمرینات را مرتب پی‌گیری می‌کنم و از وضعیت کنونی رضایت کامل دارم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه افزود: از 2-3  تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهادات خوبی دارم که هنوز به پیشنهاداتم پاسخی نداده‌ام زیرا منتظرم تکلیفم در راه‌آهن مشخص شود زیرا با این تیم یکسال دیگر قرارداد دارم و هنوز 70درصد مطالباتم را نگرفته‌ام.

آقازمانی سپس در مورد اینکه آیا دوست دارد پرسپولیس بازی کند؟! تصریح کرد: هرکسی دوست دارد در پرسپولیس بازی کند من از قدیمی‌ترین شاگرد علی دایی هستم و به اینکه شاگرد وی بوده‌ام افتخار می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن بیان کرد: تا وضعیتم قطعی نشود و از بلاتکلیفی خارج نشوم نمی‌توانم به تیمی جواب بدهم البته توکل به خداوند همه مسائل حل خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیتش در راه‌آهن عنوان کرد: فصل سختی را در راه‌آهن سپری کرده بودم، مشکلاتی را برایم بوجود آورده‌اند. حاشیه‌هایی را برایم درست کرده بودند که چندان جالب نبود.

آقازمانی ادامه داد: به نظرم راه‌آهن فرصت‌ها را از دست می‌دهد باید بداند فصل نقل و انتقالات است و بازیکنان یکی پس از دیگری از دست می‌روند این برای راه‌آهن که تیم قدیمی است نمی‌تواند خوب باشد البته می‌دانم رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه کارش را انجام می‌دهد اما به نظر من کافی نیست.

بازیکن تیم راه‌آهن تاکید کرد: دادگستری کل باید به مسئله مربوط به باشگاه راه‌آهن را حل کند زیرا جوان‌ها و نوجوان‌های زیادی وجود دارند که تنها سرگرمی‌شان فوتبال است که امیدوارم کسی وجود داشته باشد که پاسخگوی نیازهای این قشر افراد باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که مشکلات راه‌آهن حل شود و این تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال بتواند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آقازمانی ، راه آهن ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار