آخرین دیدار تدارکاتی ایران در اردوی اتریش مقابل تیم ملی آنگولا جمعه ساعت 17 به وقت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشورمان بعد از بازی با آنگولا، اردوی اتریش را ترک کرده و به تهران باز می‌گردد.



این اردو علاوه بر آماده‌سازی و هماهنگی بازیکنانی برای جام جهانی 2014 سه بازی برای تیم ملی در پی داشت. تیم ملی ایران در 2 بازی انجام داده خود در مقابل تیم بلاروس و مونته‌نگرو 2 نتیجه‌ مساوی کسب کرد.
 
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در مقابل بلاروس تمام بازیکنان لژیونر خود را در اختیار نداشت و به همین دلیل کی‌روش بیشتر از بازیکنان داخلی در ترکیب اصلی استفاده کرد اما بعد از اضافه شدن بازیکنان به لیست 28 نفره کادرفنی تیم‌ ملی ایران از لژیونرهای خود در بازی مقابل مونته‌نگرو استفاده کرد که این ترکیب بیشتر به ترکیب اصلی تیم ملی برای جام جهانی 2014 برزیل نزدیک بود اما بازی مقابل مونته‌نگرو 2 مصدوم را برای ایران به همراه داشت.



هاشم بیک‌زاده و سید‌جلال حسینی مصدومان آن بازی بودند که مصدومیت هاشم بیک‌زاده به مراتب شدیدتر از سید‌جلال حسینی بود.
 
ایران در این 2 بازی بیشتر تکنیک گل نخوردن را به خوبی اجرا کرد اما تیم ملی کشورمان در خط حمله دچار مشکل است شاید هم هدف سرمربی در جام جهانی بیش از آنکه گل زدن باشد گل نخوردن است.
 


**تاریخچه بازی‌های ایران و آنگولا


آخرین بازی تیم ملی در اردوی تدارکاتی قبل از جام جهانی در مقابل تیم ملی آنگولاست که پیش از این هم این 2 تیم دو بار به مصاف هم رفته‌اند.

دیدار اول ایران-آنگولا به جام جهانی 2006 آلمان بر می‌گردد.
 


در مرحله مقدماتی در حالی که هر دو تیم کارشان در جام جهانی به پایان رسیده بود در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم رفتند. اولین گل را ایران در دقیقه 20 از "آمادوفلاویو" دریافت کرد و بعد از آن سهراب بختیاری‌زاده در دقیقه 76 آن گل را جبران کرد و در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
 
دومین دیدار ایران- آنگولا، دیداری دوستانه بود که در قطر به مصاف هم رفتند و در نهایت با یک گل نکونام در دقیقه 90، بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
 


آنگولا تیمی است که در رده‌بندی فیفا در جایگاه 94 فیفا و 24 آفریقا قرار گرفته در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 با تیم‌های سنگال، اوگاندا و لیبریا هم گروه بود.
 
این تیم بعد از گرفتن نتایج یک برد، چهار مساوی با کسب 7 امتیاز به کار خود پایان داد و نتوانست به جام جهانی راه پیدا کند. در این گروه سنگال با 12 امتیاز به دور بعد صعود کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آنگولا ، اتریش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار