مدارک نهایی درخواست میزبانی جام ملت‌های آسیای 2019 در موعد مقرر ارسال شد

دبیر کل فدراسیون در خصوص ارسال آخرین مدارک خواسته شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدارسیون فوتبال گفت: مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2019 روز گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا  ارسال شد.

وی ادامه داد: مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا در سال 2019 که شامل تعهد نامه های مربوط به شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز است، به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. در واقع برای هر شهر تعهد نامه مربوط به شهر میزبان توسط استاندار آن استان، توافق نامه استفاده از استادیوم میزبان توسط مدیر کل وزرش و جوانان استان و توافق نامه استفاده از زمین های تمرین توسط رئیس هیات فوتبال استان به امضا رسیده است.

محمدنبی اظهار داشت: همچنین کتابچه میزبانی ایران نیز برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارسال شد که این کتابچه شامل اطلاعات دقیق و جامع از مختصات کشور، هدف از میزبانی، توسعه فوتبال، مختصات فنی و آماری استادیوم ها، زمین های تمرین و هتلها، حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی، فناوری اطلاعات، امنیت، خدمات پزشکی رسانه و ارتباطات ، بازاریابی، مالی و بیمه، نقشه ها، آب و هوا، فواصل شهرهای میزبان، وسایل نقلیه عومی، جاذبه های توریستی و امکانات گردشگری است.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: این کتابچه در 225 صفحه جمع آوری شده که 24 نسخه از آن به AFC ارسال شده است و علاوه بر مدارک فوق، ضمانت نامه های مورد نیاز AFC جهت تکمیل استادیوم های در حال ساخت نیز به این کنفدراسیون ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد در این فرصت از کلیه مسئولین و ارگانهای مختلف بویژه استانداران استانهای مذکور تشکر و قدردانی کنیم. چرا که توانستیم مدارک مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را با همکاری اين عزیزان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم و البته بدیهی است که منتظر پاسخ و جلسات بعد از سوی AFC هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار