همایش استانداردهای مراقبت از بیماران دوشن با حضور دکتر حیدری و دکتر غلامرضایی با هدف بررسی کیفیت زندگی مبتلایان به دوشن و خانواده‌هایشان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در ابتدای مراسم مدیر انجمن حمایت از دیستروفی از حضور بیماران و متخصصان تشکر کرده و این نشست را در ادامهٔ سلسله نشست‌های گذشته عنوان کرد. 

رامک حیدری متخصص کودکان و دستیار ارشد مغز و اعصاب گفت: این نشست‌ها و حضور بیماران سبب می‌شود تا با پیشرفت علم و ارائهٔ روش‌های نوین درمان آنها هر چه سریع‌تر و آسان‌تر در اختیار بیماران قرار گیرد. 

 متخصص کودکان و دستیار ارشد مغز و اعصاب گفت: هدف از برگزاری همایش آشنایی نزدیک با بیماران و ارائهٔ متد‌هایی برای زندگی سهل‌تر است. 

وی افزود: پیشگیری، درمان و کیفیت زندگی در حال کار شدن است و در راستای کارهای در حال انجام بوده و ارائهٔ پرسش نامه‌ای جدید سبب به روز رسانی اطلاعات و همجنین در دسترس بودن بیماران خواهد شد. 

وی ادامه داد: قدم بعدی بررسی کیفیت مبتلایان دوشن و بررسی جایگاه زندگی آنها است که این کار به نسبت استاندارد‌های جهانی مقایسه و همچنین مقایسه با کودکان معمولی است. 

وی گفت: نتایج حاصل به مسئولان ارائه خواهد شد تا بتوانند در سطح کلان تصمیم گیری‌های جدی را بگیرند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دیستروفی ، مغز ، اعصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار