رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک حضور دکترحسن روحانی در برزیل ضمن دلگرمی به بازیکنان، باعث تقویت روحیه‌ی‌ آنان نیز خواهد شد.

علی کفاشیان در خصوص کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون براساس اسناد و مدارک AFC پیش رفته‌ایم و تمامی تلاش‌مان را انجام داده‌ایم که میزبانی جام ملت‌های آسیا را کسب کنیم.



رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: اقدامات زیادی انجام داده ایم و اگر اجحافی صورت نگیرد به طور قطع کشورمان میزبان این دوره خواهد شد.

کفاشیان ادامه داد: مستندات مربوط به میزبانی را چاپ کرده‌ایم و آنها را برای همه کشورها فرستاده‌ایم و در نظر داریم با همه‌ کشورها در مورد میزبانی صحبت کنیم و آماده‌ایم که میزبانی را به دست آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام خبر کاندیدای میزبانی زیر 22 ساله‌های المپیک تصریح کرد: ما با تلاش‌های فراوان برای میزبانی زیر 22 ساله‌های المپیک کاندید شده‌ایم و احتمال این‌که ایران میزبان المپیک باشد وجود دارد. ما باید فوتبال کشورمان را رشد دهیم و همه‌ میزبانی‌ها را کسب کنیم.



وی در مورد این‌که آیا مشکل پیراهن تیم ملی حل شده یا نه؟! گفت: خدا را شکر مشکل پیراهن و سایر مشکلات مربوط به تیم ملی حل شده است و تیم ملی به لحاظ امکانات هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

کفاشیان در مورد حضور "حجةالاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی" اذعان کرد: اگر رئیس جمهور کشورمان در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته باشد به طور حتم باعث تقویت روحیه‌ بازیکنان می‌شود و کار بزرگی صورت می‌گیرد ولی به نظر می‌رسد احتمال وقوع این قضیه‌ با توجه به برنامه‌های کاری وی کم است.



رئیس فدراسیون فوتبال سپس با اشاره به انتخابات هیأت فوتبال استان تهران گفت: البته برنامه‌ها و مدارکی که ارسال شده است نیازمند بررسی بیشتر است و نیاز به اصلاح و پاسخگویی دارد و البته کاندیداها حق ارسال نامه را ندارند و اگر موردی وجود داشته باشد مستند به مراجع زیربط ارسال کنند و باتوجه به درخواست کمیسیون اصل 90، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان تهران لغو شد.

 وی خاطرنشان کرد: به طور قطع پس از جام جهانی انتخابات را برگزار می‌کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار