برنامه «از آسمان» جمعه 9 خرداد به تبليغات در جنگ مي پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو، امير خورشيدي فرد با اعلام اين خبر گفت: هفته های گذشته، همايشي در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد که دوربين برنامه «از آسمان» هم با حضور در آن همايش با تني چند از سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس مصاحبه کرد.
 
خورشيدي فرد خاطرنشان كرد: اين برنامه با موضوع «تبليغات در جنگ» سه هفته مهمان خانه مخاطبان است. اين هفته با تني چند از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس كه در زمينه تبليغات جنگ خدمات ارزنده اي را ارائه كرده بودند مصاحبه مي كند.

 اولين قسمت از اين برنامه اختصاص دارد به سردار سرتيپ دوم پاسدار محمدعلي آسودي (معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه)، سردار مزيناني (معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه)، سردار پورجمشيدي (فرمانده سپاه عاشورا) و سردار مجيد رجبي معمار (رئيس‌ بنياد فرهنگي‌ روايت‌ فتح) كه پيرامون نقش تبليغات در جنگ و روحيه دادن به سربازان در آن زمان، ديوارنويسي و مداحي آن روزگار در جبهه ها، عكاسي و تصويربرداري از دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ايثار و مقاومت به نسلهاي بعدي مطالب جذاب و جالبي را عنوان مي كنند.
 
«از آسمان» برنامه اي با مضامين آشنايي با «مردان آسماني» و بازماندگان روزگار دفاع مقدس، كاري از گروه اجتماعي شبكه دو سيماست كه جمعه اين هفته ساعت 19 به روي آنتن شبكه دو مي رود و پنجشنبه هفته بعد نيز ساعت 7:20 صبح بازپخش مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار