رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص احتمال افزایش سقف بودجه برای برخی از باشگاه‌ها گفت: سقف بودجه برای همه باشگاه‌ها است و همه باید آن را رعایت کنند.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال سهامداران باشگاه‌ها بودجه را اعلام می‌کنند و تبعیض قائل شدن بین باشگاه‌ها هم منطقی نیست.



رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: سقف بودجه پیشنهاد باشگاه‌ها بوده و بودجه از طرف باشگاه‌ها به سازمان لیگ برتر داده می‌شود و سازمان لیگ، بودجه باشگاه‌ها را تعیین نمی‌کند.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ برتر کلیه قراردادهای بازیکنان باید از سوی باشگاه‌ها منتشر شود. همچنین بر اساس آیین نامه AFC قراردادهای بازیکنان باید حداقل قابلیت انتشار را داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ برتر عنوان کرد: باشگاه‌های لیگ برتر بدهکار هستند و در قانون AFC هم پیش‌بینی شده که باشگاه‌ها قبل از شروع فصل باید بدهی‌شان را پرداخت کنند. براین اساس باشگاه‌ها برای ادامه حیاتشان باید هزینه‌هایشان را مشخص کنند و مقداری از بدهی‌ها را بدهند.



وی درباره مسئله قرارداد وریا غفوری با باشگاه نفت تهران بیان کرد: وریا غفوری به جای  اینکه مسئله‌اش را با رسانه‌ها مطرح کند بهتر است مشکلش را با ما در میان بگذارد.

تاج خاطرنشان کرد: به هر حال هر کدام از طرف‌های دعوا هر ادعایی که دارند باید به سازمان لیگ بیایند و مشکلشان را در اینجا مطرح کنند. باشگاه نفت تهران منظم‌ترین باشگاه لیگ برتر است و به نظر نمی‌رسد کار خلافی کرده باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سهامداران ، تاج ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار