مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: طی سال جاری طرح شهردار مدرسه در 440 مدرسه مقطع راهنمایی و متوسطه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل رفیع، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: طرح شهردار مدرسه با هدف معرفی ماموریت‌ها و وظایف شهرداری همچنین نهادینه کردن آموزش‌های شهروندی هر سال در 220 مدرسه دخترانه و پسرانه اجرا می‌شد.

وی گفت: در سال جاری با توجه به سیاست‌های شهرداری تهران مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی و توسعه فرهنگ شهرنشینی این طرح در 440 مدرسه برگزار خواهد شد.

رفیع ادامه داد: مذاکره با آموزش و پرورش به منظور ورود مفهوم آموزش شهروندی به مدارس و کتب درسی نیز در دستور کار قرار داد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در تشریح دیگر برنامه‌های سال 93 این اداره کل عنوان کرد: سومین دوره جشنواره مشکات در 18 محور و منطبق با رویکردهای ابلاغ شده از سوی شهردار تهران اجرا می‌شود.

وی افزود: این جشنواره توسط سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران برگزار و اداره کل آموزش‌های شهروندی مسئولیت تدوین شیوه نامه‌ها و نظارت بر اجرا جشنواره را بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران تصریح کرد: راه اندازی و تجهیز خانه‌های علم وزندگی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه آموزش‌های عمومی و تخصصی از برنامه‌های سال جاری این اداره کل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار