مدیر شبکه جهانی ولایت گفت : فعالیت این شبکه سبب بالارفتن سطح فرهنگی و اعتقادی مخاطبان شده است و این سبب شروع بحث و مبارزه با وهابیت است که اصل امامت را زیر سوال برده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی عصر دیروزدر مراسم چهارمین سالروز تاسیس شبکه جهانی ولایت که در مدرسه امام امیرالمومنین علیه‌السلام قم برگزار شد، اظهار گفت: در چهار سال فعالیت شبکه جهانی ولایت،‌ 577 هزار و 320 دقیقه برنامه تولید و پخش شده است.

وی افزود : وجود 2171 برنامه در بیان پاسخ به شبهات، و همچنین 2501 برنامه در موضوع معارف دینی، 2376 برنامه در مناسبت‌های ویژه، 926 برنامه ویژه ادیان و مذاهب، 1871 برنامه قرآنی و تفسیری، 560 برنامه ویژه زنان و خانواده و 629 برنامه اخلاقی و عرفانی در چهار سال فعالیت این شبکه پخش شده است که 90 درصد آنها برنامه‌های تولیدی بوده است.

مدیر شبکه جهانی ولایت تصریح کرد : اجرای برنامه «غنچه‌های ولایت» با الهام از سوره مبارکه «الرحمن» است واین برنامه با این هدف اجرا شد تا مباحث مربوط به ولایت در میان کودکان نیز ترویج شود.

وی تصریح کرد :‌ این مباحث به اندازه‌ای در میان برنامه‌ها تکرار شدند تا جایی که کودکان خردسال در یکی از برنامه‌ها حضور یافتند و با استدلال از کتب اهل سنت بر ولایت امیرالمومنین علیه السلام استناد کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی درپایان خاطر نشان کرد : فعالیت این شبکه موجب ارتقا سطح فرهنگی و اعتقادی مخاطبان شده و آنها اکنون با شبکه‌های وهابی تماس می‌گیرند تا با استناد به کتاب‌های اهل سنت، اصل امامت را اثبات کنند و حتی شبهاتی را نسبت به اعتقادات وهابیت وارد نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، ولایت ، عقاید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار