استیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

پیراهن اصلی‌ام را امشب به حراج می‌گذارم/ تکذیب درگیری‌ با رحیمی بر سر قرارداد دایی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص تقلبی بودن پیراهن به حراج گذاشته خود گفت: این موضوع صحت ندارد. 2 پیراهن داشتم که پیراهن اصلی‌ام را امشب به حراج می‌گذارم.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیراهن دومم را به یکی از دوستانم دادم اما پیراهن اصلی‌ام را امشب در سالن ایوان شمس به حراج می‌گذارم.

سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: مبلغی برای پیراهنم تعیین نکردم و امشب به حراج می‌گذارم و پول دریافت شده را به بیماران سرطانی اختصاص می‌دهم.

وی در مورد اختلافش با رحیمی برسر قرارداد دایی و بنگر بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. موضوع قرارداد دایی و بنگر ارتباطی به من ندارد تا به خاطر آن با رحیمی درگیر نشوم.

استیلی درباره حضور بدهکاران در باشگاه پرسپولیس گفت: بدهکاران قصد دارند که بدهی 10 سال گذشته‌شان را امسال بگیرند که این امر امکانپذیر نیست. سر و سامان دادن به باشگاه و بازیکنان اصلی هدف اول ما در هیات مدیره پرسپولیس است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به هر حال ما اولویت بندی کردیم و به تدریج قصد داریم که بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

استیلی در مورد مشکل بوجود آمده برای اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اسپانسر جدید بر اساس قراردادش به تعهداتش تا الان عمل کرده و یک مقدار پول هم به باشگاه داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان هم درحال رسیدگی به قرارداد اسپانسر سابق است. چک‌های بازیکنان هم توسط اسپانسر جدید درحال پاس شدن است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: بدهی میلیاردی باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است و رحیمی پیگیر بدهی مالیاتی باشگاه است.

وی در مورد افزایش احتمال سقف بودجه عنوان کرد: من اطلاعی درباره این موضوع ندارم. به هر حال ما اعضای هیات مدیره قصد سر و سامان دادن باشگاه را داریم و کاری به دیگر تیم‌ها نداریم.

استیلی درباره وضعیت کمیته فنی بیان کرد: ما اعضای هیات مدیره شرح وظایف کمیته فنی را تصویب کردیم و رحیمی قرار است این شرح وظایف را به کمیته فنی ابلاغ کند.

وی درباره انصراف ذوالفقارنسب از کمیته فنی پرسپولیس عنوان کرد: ذوالفقارنسب به علت مشکلاتی تصمیم گرفت که از حضور در کمیته فنی انصراف بدهد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: علی دایی لیست بازیکنان مدنظرش را به رحیمی مدیر عامل تیم داده تا آنها را جذب کند. اعضای هیات مدیره فقط در مورد مسائل کلان باشگاه تصمییم‌گیری می‌کنند و کاری به نقل و انتقالات ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمارانچ ، سالن ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
آقای استیلی از کی تا حالا سخنگویی باشگاه استقلال شده ستوی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
استیلی سخنگوی باشگاه استقلال؟جالبه.........
آخرین اخبار