فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال همیشه با حواشی مختلفی همراه می‌شود اما این حاشیه‌ها در ایران جالب‌تر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال و ورود و خروج بازیکنان در تیم‌های مختلف شاهد حوادث عجیب و غریبی در آن هستیم.

بازیکنان خاص با ماشین‌های گرانقیمت سر از باشگاه‌های مختلفی درمی‌آورند و حتی در نمونه‌های دیده شده در کمال تعجب بعد از بستن قرارداد داخلی و با آغاز فصل جدید مسابقات، در ترکیب تیم‌های دیگر دیده می‌شوند.

متأسفانه هنوز در این بخش برخی فوتبالیست‌ها با وجود دستمزدهای حرفه‌ای، اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند و همین مسئله مشکلات زیادی را گریبانگیر باشگاه‌های مذکور می‌کند.

اما در این میان احترام به شعور مخاطب و تماشاگران بیش از بقیه مورد اهمیت است اما در کمال ناباوری در برخی موارد این احترام نه تنها دیده نمی‌شود بلکه مورد توهین هم قرار می‌گیرد.

در فوتبال ایران از این دست موارد زیاد دیده شده و بازیکنی که در طول فصل از تعصب به تیمش حرف زده و از تیم رقیب مثلاً وارد تیم مورد علاقه‌اش شده، در پدیده‌ای نادر و در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام می‌کند حرف از رنگ نیست و هرجا که دستمزد بالاتری بدهند می‌رود!

اینجاست که تماشاگر عاشق می‌فهد به خاطر کدام بازیکن و کدام تعصب هواداری کرده است!

البته از این دست اتفاقات همیشه وجود دارد اما امیدواریم فرهنگ حرفه‌ای هم هرچه زودتر در فوتبال داخلی که ادعای جهانی بودن آن را داریم پیشرفت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تابستانی ، مختلف ، رقیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار